Saturday, February 11, 2012

Di lema~

Assalammualaikum...

Hmm.. Hanya utk meluahkan ketegangan dalam hati ni. Saya tak nak putus sahabat dgn seorang yang saya anggap macam abang sendiri... Jadi, saya kena hantar satu mesej yang menjelaskan perkara sebenar, dan bukan berniat untuk melukakan hatinya... Kena minta maaf juga. Tapi saya tak tahu macam mana nak susun ayat tu.. Jadi orang dewasa ni susah, budi bahasa kena jaga, tak boleh nak langgar...

mode: tgh rindu kat si kecil Darwish... raya cina aritu jumpa dia.. tapi dia da tak ingat kat saya.. mana taknye, kali terakhir jumpa masih bertatih lagi.. tup2.. da pandai berlari pun.. Lagi pun x boleh bawa dia tinggal dgn saya, anak orang lain tu.. tapi pengalaman sebulan dua jaga dia dengan ibu dia memang pengalaman berharga.. kalau nak ada family, perlukan kestabilan.. kalau tak kesian kat anak2 kecil ni... hidup tak terurus... hmm.. mampukah saya nak berfamily ni? usaha, doa & tawakkal~






No comments:

Post a Comment