Friday, November 26, 2010

DuNia BaRu


Salam...

Alhamdulillah, segala syukur di panjatkan kepada Ilahi kerana dengan nikmatNya kita masih lagi berkesempatan menulis blog. Dalam masa yang sama sedang mencari ayat untuk menyiapkan diari research. Huhu..

Alhamdulillah, kerana akhirnya kita dapat tawaran kerja dan bakal memulakan alam pekerjaan, sebagai seorang jururawat pada 1 Disember ini. Rumah sewa pun dah berjaya dicari. Berdekatan dengan rumah ex-jiran kita waktu kita kecil dulu.. Mak cik tu pun tengok kita macam tak percaya yang kita dah besar. Yelah, 16 tahun lamanya tak berjumpa.

Tempat kerja kita di Melaka. Dekat Muar, 45 minit ulang-alik. Boleh main cak2 dengan ibu.. Hehe.. Pasti ibu yang kurindui- dan juga ahli keluarga yang lain.. Hihi, takut abah jeles.. Abah dah pandai komplen, kalau telefon rumah asyik nak cakap dengan ibu jer..

Rasanya dah tak tau nak tulis apa.. Cuma terima kasih pada kawan-kawan seperjuangan.. Selama ini kita semua sentiasa bersama (teramat banyak kenangan) dan selepas ini masing-masing membawa haluan masing-masing.. Walaubagaimanapun, kalau ada jodoh (maksudnya kalau korang nak kahwin), kita jumpa lagi (jangan lupa jemput kita, huhu)...

Wassalam...


No comments:

Post a Comment